Καλωσορίσατε!!

Αγαπητές φίλες και φίλοι στην Λυκόβρυση και στην Πεύκη!!

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blogspot, που δημιούργησα για την προώθηση της υποψηφιότητας μου, σαν Δημοτικός Σύμβουλος, με τον συνδυασμό Λυκόβρυση Πεύκη 2020 του Υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Ιωάννου, στις προσεχείς εκλογές.

Μέσα από την σελίδα αυτή, θα προβάλω τις θέσεις μου και αυτές του Συνδυασμού μας και τις προτάσεις μου για ένα καλύτερο Δήμο.

Είμαι στη διάθεσή σας για επικοινωνία και συζήτηση για όλα τα αυτοδιοικητικά θέματα, που σας απασχολούν, τα προβλήματα της καθημερινότητας ή της βελτιωσης της ζωής μας στο Δήμο μας.

Με εκτίμηση

Γιώργος Δ. Παπαδόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.


email: gdpapadopoulos@gmail.com

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ - Η Κεντρική μας Ομιλία Τετάρτη βράδυ στην Πεύκη


Τετάρτη βράδυ η Κεντρική μας προεκλογική συγκέντρωση έξω από το Εκλογικό μας Κέντρο (Λ. Ειρήνης 21, Πεύκη) με παρουσίαση όλων των Κοινοτικών και Δημοτικών μας Υποψηφίων του Ψηφοδελτίου της Νίκης και της Αλλαγής στο Δήμο μας

Η  Δημοτική παράταξη ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 σας προσκαλεί στην κεντρική προεκλογική της συγκέντρωση στην ΠΕΥΚΗ που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου 2019 ημέρα ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 20:30  μπροστά από το εκλογικό της κέντρο στη Λεωφόρο Ειρήνης  21
Θα γίνει παρουσίαση όλων των υποψηφίων
Η προσωπική σας παρουσία καθώς και των φίλων σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Με τιμή
Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου