Καλωσορίσατε!!

Αγαπητές φίλες και φίλοι στην Λυκόβρυση και στην Πεύκη!!

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blogspot, που δημιούργησα για την προώθηση της υποψηφιότητας μου, σαν Δημοτικός Σύμβουλος, με τον συνδυασμό Λυκόβρυση Πεύκη 2020 του Υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Ιωάννου, στις προσεχείς εκλογές.

Μέσα από την σελίδα αυτή, θα προβάλω τις θέσεις μου και αυτές του Συνδυασμού μας και τις προτάσεις μου για ένα καλύτερο Δήμο.

Είμαι στη διάθεσή σας για επικοινωνία και συζήτηση για όλα τα αυτοδιοικητικά θέματα, που σας απασχολούν, τα προβλήματα της καθημερινότητας ή της βελτιωσης της ζωής μας στο Δήμο μας.

Με εκτίμηση

Γιώργος Δ. Παπαδόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.


email: gdpapadopoulos@gmail.com

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

25η Μαρτίου - Η Λυκόβρυση - Πεύκη 2020 τιμά την Εθνική Επέτειο


Κατάθεση στεφάνου με τον συνάδελφο Κρις Αναστάση


Έξω από το Δημαρχείο στη Λυκόβρυση για την κατάθεση στεφάνου με αντιπροσωπεία συναδέλφων του Συνδυασμού μας


Έξω από τον Ι.Ν. του Αγίου Παντελεήμονα στην Πεύκη μετά την κατάθεση στεφάνου με αντιπροσωπεία συναδέλφων του Συνδυασμού μας



Έξω από το Εκλογικό μας Κέντρο (Λ. Ειρήνης 21, Πεύκη) μετά την Παρέλαση με συναδέλφους του Συνδυασμού μας.

Σας περιμένουμε όλες και όλους στα Εγκαίνια του Εκλογικού μας Κέντρου την Δευτέρα, 1η Απριλίου στις 7 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου